Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Drömmer om sommar

Skrivet:    ·  Vardagens Guld

Här sitter jag och drömmer mig bort mot sommaren medan snön faller ner utanför mina neddragna persiener. Drömmer om sol och värme, shorts och linne, brunaben och solblekt hår, ljusa ljumna ute nätter på stranden med underbara folk och sprudlande glädje!
Puss på sommaren och allt som hör till, jag saknar till och med myggen och då har vi gått lång kära läsare.
Jag saknar att sitta ute i en båt guppande i sjön vid sommarstugan och dåsa i solskenet medan kusinerna fiskar, lyssna till vågornas klukande mot båden, fåglarnas sång och svischandet från fiskespöt.
Att vakna på morgonen av solljus och ta dagen precis som den kommer, stiga upp ta med frukost ut i gräset och bara ligga där - känna doften av blommor, gräs, värmen, smultron-  ja sommaren.
I år ska jag njuta mer än någonsin! Jag ska ta till vara på varje dag på ett såndär sommrigt sätt, man njuter av att bara göra ingenting.
 

Jag har idag även fått mitt första jobb schema hos Donken och det ser kanon ut! :D
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*