Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

En person jag skulle offra allt för

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
 
Jag ligger lite efter i listan men tänkte att jag tar några av dom jag missat. Jag börjar med denna. 

En person jag skulle offra allt för... Valet är glasklart - min käraste bror Oliver <3
Syskon kärlek är enligt mig den absolut starkaste kärleken som finns och jag är så himmla lycklig att ha honom som bror.Jag är sjukt stolt över vem han är och vad han gör, att han är mer ödmjuk och snäll än såå många andra coh sköter det han gör galet snyggt!
Han är min bror, bästavän och idol -  jag skulle ge upp alla mina livs drömmar för honom om han bad mig.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*