Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Feb. 13, 2013

Skrivet:    ·  


Här sitter jag och väntar på att den varma sköna duschen ska bli ledig efter en heldag på Hästkliniken. 1 dag och jag har fårr vara med om massor redan! så himmla kul :D Peronalen är jätte informativa och vill att jag ska lära mig och se massor , puss påde!

Men nu får jag tänka på plugg istället för veterinärvård och plugga inför provet i morgon, kolla på film och mysa lite eftersom att idag är det viilodaaag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*