Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

God Morgon - Välling

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Godmorgon fina du, Hoppas du får en superhärlig dag idag!
Jag har ingen skola idag så jag sitter här nyvaken redan vid denhär tiden och äter frukost som bestårav välling, nomnom
Idag ska jag träna nu på morgonen sen gå in till stan för att käka lunch med Elli och vidare hem för att se en film hon så jättegärna vill se. När hon vandrat vidare mot sin träning osv är det nog dags för mig at ta tag i rummet och städa! Dessutom måste jag plugga till ett Naturbruksprov på Torsdag som är helt galet superkontigt.. 
Ha en bra dag , och le massor! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*