Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Lovet <3

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
GodMorgon glada läsare!
Nu är ja i Norrköping igen och det är dags att dra igång vardagen efter et fullspäckat lov med massor av kul. 
Jag har hunit så mycket under lovet så tiden har helt varit på min sida.Jag har hunnit vara i Karstad med bästavännen - kollat på hockey, festat och ätit hotell frukost<3, träffat pappa och en liten del av den släkten, träffat Sara - en vän jag inte sett på 1 år!!- hunnit vara hos både läkaren och sjukgymnasten, tränat, gjort en tidning, Servat Oliver i Östersund och haft det riktigt mys med min kära mami. Ja lovet har varit riktigt bra och det var knappt jag ville tillbaka hit hem! Tog ett senare tåg igår så att jag kom hit på kvällen bara för att få stanna ett tag till ^^ 

Jg nämnde en tidning högre upp, den blir super bra enligt mig. Det är  en svecnak uppgift vi har, tror jag har berättat om den. Men tror mig det kommer mer !!

Puss hej <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*