Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Never Give Up

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
 
Tårarna rinner och hela min hud ser ut som en ankas utan fjädrar, jag stört ryser varje gång jag ser detta klipp. Det får mig att tänka på min kära mamma och allt som hänt henne. Jag har visat denna video för henne och vi satt där kramandes och gråtandes en stund tom efter klippet slutat. På sportlovet ska hon börja med yoga hon också och satsa på att kunna springa snart igen. Jag ska stött dej till tusen mami, jag ska hålla dig när du tappar balansen och se dig bli som vanligt igen. Jag älskar dej<3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*