Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Nu händer det!

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj,
Nu får der vara nog på mitt lata bloggande. Har haft sjukt mycket att göra i veckan så har knappt hunnit med något alls haha Nej, men det har varit full rulle från morgon till kväll och jag har stupat ner i sängen. 
Blogglistan har ju såklart drabbats av detta hoppas ni inte är allt för sura och besvikna, det var inte tänkt att det skulle bli riktigt så med detta. 
Det har hursom hänt en hel del grejer, Jag har bla varit på min Donken introduktion och papprena är på skirivan, jag är nu offeciellt provanställd på McDonalds Sverige! Stolt

Vi ska göra en tidning i skolan som ska tryckas och hela skiten, suuperkul! Jag ska skriva om Volantärresor och träning + layout och lite reklam. Tror att den kommer bli kanon om det blir som jag tänkt mig. 

Jag har fått veta säkert att min onsdagar kommer tillbringas hos en hästveterinär - fantastiskt! 

Dagen har spenderats ute på tävlingsbanan med bror och mami<3  Nu är jag rätt slut och hel trött men tänkte ta mig ann ett tränignspass ändå. 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*