Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Så kommer jag bli när jag är 80

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhoj,
Nu ska jag ta mig ann denhär punkten på listan som heter; Så kommer jag bli när jag är 80
Som ni kanske vet så är jag inte ett så stort fan av barn, giftemål och svenssonlivet. Så troligen kommer jag inte ha några barn eller barnbarn inte heller en man som är MIN MAN. Jag hoppas på att vid den tiden ialla fall ha byggt min drömhus som jag tänkt och ha en storbok med massor av resor och minnen i. 
Jag kommer kanske flytta tillbaka till Askersund vid den åldern, det beror på om jag hittar en finare pensionärstad. Jag, som många andra ungdommar, vill bli den där knäppa tanten utan barn som rymmer från ålderdomshemmet, smyger in till granngubben på natten, startar matkrig och rullstolsrace och berättar om mina makalösa reosr i livet. Självklart ska jag inte ge upp resandet då jag ska dö vid 100 år, inte heller ge upp tränigen.  
Jag ska vara en pigg, glad och ovanligt frech tant!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*