Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Tävling

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Ännu en helg där familjen trivs som bäst - ute på tävlingsbanorna. Idag har jag sprungit runt i snö upp till låren för att hinna hit och dit och få bra bilder på kära broder. Det känns att man inte hållt i kameran på länge och avtryckar fingret hade inte riktigt den där känslan som behövs för att få sånna där wow-bilder. Men det börjar bli dags att träna upp det igen då vi inte vill ha några dåliga kort på utlandstävlingar iår!  
Idag var vädret dessutom inte på fotografernas sida, det var mulet , det snöadet och det var allmänt grått utan solsken. Nån bild lyckades ändå bli hyfsad så få vara glad för de. 
Oliver kom i mål på en 2 plats , 3 sekunder till Emil som vann, jag tyckte det var bra kört ja.

Vi kom hem runt 6 och det är halvt snöstorm, som tur var sprang jag inna frukost i morse. Tur var väl det eftersom att jag är helt slut och super trött! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*