Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

10 OM MIG

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
- Ja , jag gillar keso och kan äta det utan något till
- Jag ääälskar pommes med brunsås, det skulle jag lätt kunna äta upp mig på om jag tillät mig själv!
- Jag gillar att ha egen tid, gärna hemma i min lägenhet , kolla på film och bara mysa för mig själv.
- Ändå är jag är nästan alltid sugen på att festa med kompisarna, speciellt de dagara jag är glad av ingen direkt anledning. 
- Jag vill jobba som bartender på min egna nattklubb någon gång i framtiden.
- Jag ska bestiga Mount everest.
- Jag funderar på att börja läsa Italienska och Swahilii - vill lära mig båda flytande.
- Om 5-10 år lever jag mobilt och reser i världen och jobbar med djur eller i barer.
- Jag tränar inte för att bli smal, jag tränar för att jag tycker det är kul och intressant att se hur kroppen och phyket utvecklas. 
- Jag är stolt över vem jag är idag. 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*