Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

2012 - 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå 
Känns så skönt att kunna säga att året 2012 är avklarat på riktigt. Mitt år har verkligen varit en berg och dalbana, för mig personligen har jag aldrig kommit ner till botten och skrapat inte ens nära därpå faktiskt. Jag har mest varit uppe bland molnen och dansat och levt som en kung! Men dalarna har varit där ändå.
 
Jag var ute igår med lite kompisar trots allt efter en trevlig och supergod middag och lite spel hemma med familjen så det blev ett nyårs firande på traditionellt sett ;)

2012
Det sämsta med året har helt klart varit allt med min mamma, det har tagit på mig men det har sina posetiva konsekvenser också. En till väldigt tråkig sak är att jag detta år förlorat en av mina absolut bästa vänner vilket också gnager mig i hjärteroten.. 

Det bästa med året har varit flytten och allt som innefattar ( nya kompisar, ny stad, ny skola, friheten att kunna göra vad jag vill hemma hos MIG) det är nog dessutom det bästa jag gjort i mitt liv! Och sen får jag inte glömma alla de faktastiska resor jag fått göra med min bror, som förövrigt är den bästa! Att äntligen få börja smaka på min dröm att resa jorden runt tack vare honom och dessutom få chansen att vara med om något så stort som han.

Allt detta, både det sämsta och det bästa, har gjort att jag blivit mer säker i mig själv och vet att allt jag ågosin kommer sikta på kommer jag klara. Jag har också blivit mer känslig och omhändertagande om min familj. Jag har lärt mig att all kärlek man får av dem inte är så självklar som man tror och att man därför måste vara rädd om den. Den vetenskapen och den känslan har jag försökt få i 3 år men inte fören iår då något så drstiskt hänt , som vissa händelser faktiskt har varit, så har jag lyckats med det. 

Jag har iår också tagit tag i träningen på riktigt och det är nog delvis det som gör att jag varit så nöjd med mig själv, eftersom att jag är nöjdare mig mig själv nu än någonsin förut så säger jag bara - 2013 , Bring it on nothing can break me down. 

 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*