Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Bloggfavorit - Made By Mary

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
 
Jag läser en del bloggar - stora som små. Jag älskar att sitta och klicka runt tills man hittar en riktig bra blogg som "aldrig sviker". En bra blogg har fina bilder och mening med inäggen, inte bara "idag var jag i skolan sen..." osv.". Därför har jag valt att visa denna.
Det är en mat och bak blogg som drivs av en galet härlig och glad tjej som  kalls för Mary. Hennes recept är himmelskt goda och inte allt för svåra att göra själv heller. Hon bjuder på fantstiska bilder varje gång och man riktigt äter med ögonen när man kikar in på hennes blogg. Vill ni bli inspererande till att baka något gott eller bara kolla på godsaker som får det att vattnas i munnne - kolla in hos Mary.
Eftersom att allt hon gör smakar väldigt bra - och är dessutom minst lika gott som bilderna är fina- är det bara att välja och vraka efter vad ögat väljer. 
Klicka på bilden för att komma till Madebymaryblogg.blogg.se



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*