Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Dålig vana

Skrivet:    ·  

Jag, som många andra, har en tendens till att stoppa dessa äckliga fingrar i munnen och gnaga av naglarna.Trots att jag mycket väl vet att det finns mer baciller där än på en toaring + att mina fingrar ser fruktansvärt korta oh tjocka ut.. Ändå har jag inte viljan till att sluta. Jag har alltid bitit på mina naglar och jag har aldrig lidit av det. Jag kommer väl ihåg när jag började med detta - Jag var 6 år och skulle minsann vara likadan som min far..."Tack pappa för att jag idag har små köttbullar till fingar som inte är ett dugg femenina. "

Många(speciellt min mor) blir äcklade eller irriterade på detta ständiga gnag- alla utom lilla jag. Man får ofta höra "du vet att set är mer baciller ubder naglarna än på en toa ring så egentligen kan du börjar slicka på sånna likaväl" Ööh? som om jag skulle vilja göra de? Då måste jag ju gå iväg till toan varjegång jag är rastlös.

Hur knäppt det än låter så gillar jag att bita på naglarna, man har alltid något att göra om man inte har något att göra. Dessutom får man aldrig smuts under naglarna och man har så mycket bättre känsel i fingertopparna! Jag tänker inte sluta med detta i första taget inte. try once - do it forever<3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*