Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Dessa språk vill jag lära mig flytande

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Då har vi kommit till den punkt på listan då jag ska berätta om vilka språk jag vill lära mig. Det första är Italienska! Anledningarna är enkla ; Underbar mat- heta solbräna killar med havsblåögon - fantastiska städer och landskap. Hur ska detta kunna upplevas och upptäckas till 110% om man inte kan tala detta språk. Ett måste för lilla mig som har planer på att bo i Italien i framtiden. 
 
Språk nummer två är Swahili. Jag är ett stort fan av naturfilmer och dokumentärer och planerar att själv i framtiden ha det som en extra käck om inte livnära mig helt på det. En dröm jag har är att åak och uppleva Swaziland med lanskap och kultur för en dokumentär på en stor tvkanal. För att genomföra detta anar jag att jag behöver kunna Swahili - jag vill även kunna det bara för att ^^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*