Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Jan. 09, 2013

Skrivet:    ·  

God morgon!
Nu har jag stigot upp och ätit frukost trots att vi börjar 12 idag. Jag har haft jättesvårt att sova den senaste veckan förutom igår när jag gick upp tidigt och alla vardag kom till igen så tänkte göra sammalika idag.
Jag hade tänkt att träna nu på morgonen innan skolan men känner mig lite tjock i halsen :( buhuu
Så jag får sitta här med en varm kom te och kolla på film tills det är dags att gå vidare.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*