Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Keso och nyårslöften

Skrivet:    ·  
What's up homiies
Jag sitter äntligen hemma i Norrköping igen i denna gång en mer möblerad lägenhet. Blev så mycket finare bara tackvare mattan !!
Innan familjen lämnade mig själv åkte vi till Willys för att fylla på skafferiet,kylen och frysen lite. Och guess what!? Jag hittade en 3kg hink med keso, Snacka om lycklig tjej! (Jag som inte trode de fanns mer än till storkök osv) Nu slipper jag äntligen domdär dyra små burkarna som tarslut direkt :D

Och sen måste jag bara säga att alla dessa rykten om att gymmet är fullt av nyårslöftens-mänkiskor såhär efter nyår är sant. Dock står dom mest och kollar på alla andra och halsar(!!) vatten ;) Men det är bra att ni tar er för att träna lite även om ni kanske slutar om en månad så är lite bättre än inget!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*