Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Lista upp allt

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhej,
Jag satte mig ner och tänke ut en såndär  lista med saker man ska blogga om varje dag och nu har jag kommit på några fyndiga saker som jag ska satsa på att skriva om några dagar framöver!
  1. Min favorit serie

  2. Dåliga vanor

  3. Låtar med minnen

  4. Det språket vill jag lära mig flytande

  5. Min lägenhet

  6. Bloggfavorit

  7. Något jag vill ha

  8. En bild på min handstil

  9. Det här älskar jag med mig själv

  10. Såhär är jag i skolan

  11. Det här får mig att gråta

  12. En person jag skulle offra allt för

  13. Det här får mig att skratta

  14. Mitt dröm yrke

  15. Dröm resan

  16. Saker jag ska göra innan jag dör

  17. Dethär gör jag aldrig om

  18. Såhär kommer jag vara som gammal

  19. Mitt favoritställe

  20. Barndomsminnen

  21. Bästa tidsfördrivet

  22. Bästa resan jag gjort

  23. Någon jag saknar

  24. Något jag saknar

  25. Listar det  jag är riktigt stolt över i livet



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*