Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Något jag vill ha

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hallådär,
Träningen idag har gått så himmla bra, det är sånnahär pass som ska vara standard! Kroppen blev trött på slutet men huvudet var på skaft - kanske beror på tacopajen huhu
Cykel; 40 min
Styketräning ; Mage , bänkpress + annat för armar, rygglyft + annat för rygg.
Löpning; 40 min 10.2-11km/h 2%
Är inte så trött nu men kommer nog sova gott inatt ändå. Detta kan ni också klara utan problem, träna upp phyket - det är de som styr.
 
Men nu till det som detta inlägg ska handla om - Vad jag vill ha. Jag har suttit och tänkt på vad jag ska skiva men denna är himmla svår. Jag är i en väldigt gald fas i mitt liv just nu och trivs så himmla bra med mitt liv och med mig själv och min kropp. Jag mår bra, har fått himmal bra vänner här och har den där friheten att göra lite vad jag vill, köpa den maten jag vill och vara som jag vill. Det har jag haft mycket förut också men det är självlart att mer frihet kommer med eget boende. Jag har fått en jobb och går på en drömlinje, dessutom har jag fått reda på att mitt liv kommer bli som jag tänkt mig tackvare handspådom vilket gör at jag bara äälskar livet! Men, något borde jag väl ändå vilja ha... fred på joden kanske ..?

Nej, en doberman valp - Ragnar skulle han heta och han skulle få bli min träningskompis.Förutom att vara med ute i spingspåret skulle jag träna honom i narkotikasök och anfall, dock bara för skojs skulle. Jag vill inte att han skulle vara med på något uppdrag.  Tyvärr har jag inte tid för en hund då jag är borta i långa sträck från lägenheten, men man kan alltid drömma. Jag vet att det är olagligt, men eftersom att detta ändå är en dröm så varför inte drömma som man verkligen vill, han skulle ha stående öron och kuperad svans också. Då är dobermanns som finast<3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*