Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Neerd

Skrivet:    ·  

Jahopp, sovmorgon i morgon, jag är inte helt frisk + att gymmet öppnar 10. Vad gör man när man är rastlös?
Idag efter skolan gick jag på intervju nr 2 på donken. ( glömt att berätta- Jag sökte jobb till Donken och blev kallad till gruppintervju i torsdags förra veckan och gick vidare till en enskild intervju som jag avklarade idag. Får svar senast Fredag om jag får jobbet eller inte. Hoppashoppashoppas!!;D
Efter de tog jag vägarna förbi bibliotelet faktiskt för att vara lite nördig och låna hem böcker om etologi och djurens sjukdommar i det vilda. Dessutom en om hur man spår i handen så nu vet jag helt plötslig allt om mitt liv och det är helt klart så bra som jag bara hoppats på!

Nu ska jag lägga mig i soffan och sova där inatt och somna till Black Hawk Down.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*