Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

2 Juli 2013

Skrivet:    ·  Inspiration, Vardagens Guld
Hallådär Snygging! 
Oj vad dagarna rasar fram, jag menar det är redan Juli! För min del betyder det mycket av allt det goda istället för lite av allt - mycket jobb & mycket ledigt - het klart det bästa när det går att lappa ihop livet på de viset. 

Jag ska snart ut och träna innan jag går och arbetar av ett kort jobbpass. Men innan det ska jag kolla på ännu ett avsnitt av Sons of Anarchy - som förövrigt är den serien jag kollar på dag som natt just nu.

När denna vecka är slut kommer de nästa 2 veckorna spenderas med de bästa kusinerna vid bästaste sommarstugan - Längtar ihjäl mig!! 

 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*