Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

I'm lovin' it

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Jag kan inte få nog, helt sjukt egentligen att man kan älska ett jobb så mycket som så många andra skrattar åt. Men tro mig, donken är en djupt underskattad arbetsplats i mångas ögon - det går inte en dag utan att jag längtar haha (arbetsnarkoman eller bara konstig??)
Man möter alltid glad och roliga människor, det blir inget stilla sittande och just nu , som grädde på moset, är jag fullt uppe i köksutbildningen vilket gör att jag har nya arbetsuppgifter och får lära mig massor av nytt roligt och jobba lite närmre med andra pers. 

Kvällens planer var att gå på utomhusbio med Elli, men eftersom att det är halvdant väder så får vi se om det blir något eller inte. Annars äter vi våra gurkor, morötter och dippar hemma framför filmer i soffan istället. 
Har för övrigt köpt typ 3 kg kötfärs så nu kan jag leva på köttfärsås och spaghetti super länge! Hur gott!?:D 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*