Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Jul. 26, 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Såhär undebart har jag hadt det sen jag slutade vid 4! Dagen på jobbet har dessutom varit hur bra som helst! Jag fick lära mig kök vilket var sjuktroligt så jag hoppas jag får vara där lte grann nu framöver.

Nu ska jag snart vika ihop min filt och vandra hemmåt mt Pretty little liars och börja på en ny serie som heter 4400 någonting. Blir nog kanon detta alltså:D


♡Anonym♡
Skrivet: 2013-07-26,  kl. 20:47:14

The 4400 OCH the last valentine!!! Bebe!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*