Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

On top

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
                
 
Hallåja, 
Har ni siknat mig mycket? hihi jag har ialla fall saknat att blogga, så nu ör det fullt ös!

Som ni kanske förstår har jag haft 2 dunder bra semester veckor. Det har varit sol, och även om det har blåsit en hel del så har man kunnat ligga i solen i stort sett hela dagen om man hittat ett ställe i lä.Jag har läst ut flera böcker, tränat med bror, åkt på äventyr och utforstat vrak, sett vilda sälar(!!!), fotat massor, fiskat, ätit mängder av isglass så jag borde egentligen se ut som en vid dethär laget(!), busat med kusinerna och haft ett leende på läpparna konstant- jag har till och med fnittrat/skrattat i sömnen var dag har jag fått höra av min mor ^^ Detta glada humör har jag tänkt fortsätta ha (hela mitt liv helst) för gud va bra man mår! 
 
Nu ska jag snart till jobbet, ha det bra så hör vi senare. 
Pus på er! 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*