Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

15 Juni 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Shakalaka! 
Det var fett skönt att vakna upp i morse och se solen skina genom persiennen och veta att jag har ledigt idag! Jag har absolut inget planerat - en riktig sommarlovs dag helt enkelt. 

Jag gick ut och sprang en sväng igår när jag kom hem efterjobbet så var klar vid typ halv 11 ^^ Men då fick jag det gjort iaf. Benen var tunga efter nästan 10 timmar på jobbet men shit va skönt det var och ännu en gång blev jag påmind om varför jag älskar att träna! 
Jag somande med blött hår så nu står det åt alla håll men för en gång skull ser det faktist bra ut. 

 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*