Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

28 Juni 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå, 
Nu har jag inte hunnit lägga in bildern från dagen på datorn än så det kommer förhoppningsvis i morgon.
När min far skjusade hem mig möttes jag i dörröppningen hemma av min bror som tog mig under armen och drog med mig ut till crossbanan för ett löppass i sanden. Så nu några timmar- och en stor potion grillatkött och potatissallad är kroppen trött , och dessutom känns det att det har varit två dagar med dubbelpass. Men det känns riktigt bra ändå eftersom att jag med mycket gott samvete åka från Laxå imorgon kväll med en extra bit tårta i magen efter att ha firat Morfars 70 års dag.

Nu kallar sängen - Puss på er! 

Morfar och kusin Markus vid sommarstugan för något år sedan :) 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*