Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Allt och lite till

Skrivet:    ·  
Hallåå, Dagen igår blev lika sköns som jag hoppades på! Han sova tills jag vaknade, äta nudelwok i parken med tjejorna , äta massa balerina kladdkaka, vinna 5 kampen med laget, steka i solen i parken några timmar, handla lite nytt till lägenheten(igen), träna och slappa! Han med allt och lite till :D
Jag dka när som ta på mig bikini och bege mig mot parken för atr strka lte innan jobbet. Ikväll när jag kommer hem kommer dessutom Elli bo här !







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*