Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Gu´ så fint

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloja, 
Solen skiner idag också men jag stänger in mig på jobbet och serverar burgare hela dagen istället. Efter jobbet blir det att springa hem för att vandra vidare och hämta köksbordet vi köpt, och eftersom att ingen av oss har bil så får vi bära det hem helt enklet ^^ Ska bli as skönt att kunna sitta ner och äta frukost vid ett bord istället för på golvet , stå eller sitta i soffan och säcka ihop. Ni får se bilder sen när det står på plats! 

Nu är det dessutim bara sista veckan i skolan kvar vilket kommer bestå av träningsdag på Måndag, Realkampen på Tisdag, Städning av skåp på Onsdag och skolavslutning på Torsdag. Känns värt ;) Jag ska iaf jobba torsdag och fredag så kan inte åka hem ändå. 

Jag fick min ledighets ansökan beviljat för två veckor i Juli så nu är det bestämt att jag ovh familjen drar upp till Sommarstugan och glassar lite - SÅ HIMMLA SKÖNT!!! 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*