Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Hit the spot

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhej,
Kolckan stod på 7.30 imorse men aldrig i mitt liv att jag skulle orkat röra mig mer än stänga av klockan då! Vaknade igen vid 10 och varfortfarande trött som satan men bestämde mig för att springa innan frukost och hinna göra det innan det blev allt för varmt. Nu sitter jag här efter en bra löprunda, supergod frukost och 2 avsnitt av Glee och ska snart klä på mig för att gå mot parken eller stan innan jobbet. 

Elli har fåt in allt i lägenheten med fortfarande i kartonger, får se om jag kan hjälpa henna att få iordning lite, kännr hur som superbra att vi ska bo tillsammans! :D 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*