Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Jun. 23, 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejsan!
Några dagar vid sommarstugan har varit superskönt och jag har mest legat i solen och bara njutit. Jag och bror har sprungt på stranden och dessutom rensat och ätit en hel del fisk. (Bilder kommer)

I lördags morse stod kl på 5.00 , då var det dags att göra sig klar för att ta tåget från Gävle till Norrköping för att jobba 2 dagar. Han vara i både Gävle-Uppsala-Stockholm och Norrköping på samma dag - Mycket skickligt!
Jag är nu påväg hem till Askersund för en vecka ledigt innan Juli jobbet drar igång för fulla muggar.
I juli händet också något jag längtat efter i ca 4-5 år!! :D





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*