Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Kotte på besök

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hallådär! Oj vilken härlig sommardag detta har varit - jag har glidit runt i morgonrock och bikini hela dagen, legat i gräset och gosat med hundarna, bakat paj, gått en långpromenad, tränat, solat, kollat på film, läst ut en bok och nu på kvällen gottat i mat och kollat på film med familjen. 

När jag låg och halvsov i gräset i min fina rosa HelloKitty morgonrock i fleece kom en söt lite kotte vandrande med bestämda steg genom trädgården trots hundarna, fotoglad som man är var kameran på övervåning mitt mål, som tur var bestämde sig kotten för at stanna en stund. 
 


 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*