Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Sommarlov

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejsan, nu gåe jag om nårga timmar till skolan för skolavslutning och sommarlov - 11 vckor ledigt känns inte helt fel! Kommer sakna skolan, ämnena, klassen och allt sjuk mycket men det ska bli fett skönt att bara jobba, chilla och slappa! 
jag väcktes nyss av att Donken ringde mig så ag börjar jobba vid halv 12 istället för 4 idag, hoppas jag hinner trycka i mig lite lunch innan!! 
Hur som så känns det helt asbra att jobba på skolavslutnibgen ochd agen efter - ingen i klassen är trots attl kvar. Alla har å¨kt hem för att börja sommarjobba eller bara kt hem så det blir en väldigt lite klass som heter Djurpark idag - och harvarit de 2 sista veckorna ^^
 
Puss på er, vi hörs nog inte mer idag, kanske inte i morgon heller, har tt långt pass från morgon till kväll då också. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*