Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Vretstorp

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Tjololo! 
Nu är Bråvalla i full gång och jag gissar att det inte är många som går rakt. Själv sitter jag i en badenbaden stol i min barndoms by - Vretstorp. Vet inte ens om detn finns med på kartan ^^ Men hur som så är det hur mysigt som helst, jag trivs verkligen att kommit hit då och då för att slappna av och bara at det lugnt. Hela familjen här är på jobbet eller fritids så jag har huset för mig själv hela dagen. Det firas såklart med att ta den skönast solstolen och den bästa filmen för att ligga och gassa i solen.
Jag har kameran som vän så jag räknar med att ta lite bilder som kommer upp senare idag/ikväll. 

 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*