Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

14 . Mars . 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Denna film vill jag se!!
Halloj,
Pigg och inte alls nyvaken idag, haha hur det nu går ihop , jag har varit uppe ett tag och hunnit med frukost och en hel del annat kul. Vi har fått denna dag ledigt från skolan eftersom vi har varit på läger i tre dagar - super skönt! 
Dagen idag kommer bestå av att tvätta och träna. Ska äntligen efter två veckors vila testa köra igång igen. Slog i halsen väldigt hårt på lägret så vet inte om det är de som gör ont eller om halsen fortfarande har käningar, men tror det är slaget eftersom att halsonten var borta innan jag klantade till mig. 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*