Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

16 . Mars . 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhej, 
Hur mår mina fina läsare? Jag mår väldigt bra utöver pms attackerna som kommer då och då, annars så är jag äntligen frisk och ska möjligen ut och springa lite senare. Jag är hemma i Askersund denna helg för att hämta en hel del grejer och förbereda lite för sommaren och våren! 
Min hemliga beställning har kommit och den var så himmla bra!! Kan knappt vänta tills jag kommer hem till Norrköping och får se hur den passar i lägenheten - då får ni också veta vad det är. 
Det var som julafton när jag kom hem hit igår kväll , fick "påfyllning" till min parfym av lilla masen + lite kläder som jag ska ska fixa och göra om lite, och överaskningen min bror fixat ihop var en tränignsklocka med pulsband och grejer - superbra  och supertack! 
Nu sitter jag och kollar på Desperate Housewives och äter nybakad äppelpaj , nomnom
 
Kolla även genom min filmlista som jag suttit och knåpat ihop efter omsorgsfullt väljande osvosv 
Min filmlista
 
Har förövrigt tappat bort min mobil på bussen påväg hem från Kolmården i fredags så ni som inte får svar av mig vet nu varför. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*