Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

31 . Mars . 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hallådär,
Jag har inte hunnit blogga idag mer än lite insperartionsbilder i morse. Nu är det hur som offeciellt påväg att bli sommar eftersom att sommartiden började idag. Hade lite problem med klockan i morse när jag skulle börja jobbet så fick ringa runt lite för att få veta rätt tillslut ^^ 
Efter jobbet kom min kära mamma och tog med mig till Esspresso House för en ChiLatten och sen vidare till Subway för en supergod sub att dela på. 
När allt var färdigt packat och golvet var torkat hemma i lägenheten for det vidare hem mot Askersund där vecka kommer spenderas - Superskönt med lite storkok till mat!!
Jag har hunnit träna en sväng idag också, får förövrigt inte springa nu på 4 veckor för min sjukgymnast eftersom att min ondafot inte går över, så får bli att använda crosstrainer, cykel och vikter flitigt. 
 
I Morgon väntar middag med fina släkten som väntat in påskmiddagen för min skull då jag jobbade hela helgen.
 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*