Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

3.Feb.2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hallådär!
Jaha, då var denna skolvecka snart slut - skönt. Bara en dag på Kolmården kvar och det tackar jag inte nej till precis. 
Jobbintruduktionen under veckan har gått bra även om jag har gjort bort mig och gjort fel några gånger så känns det som att jag har hyffsad koll inför helgens pass. Det känns helt knäppat att göra något superkul och dessutom tjänapengar för det - helt stört haha

Min konstigt skumma sjukkänsla hänger kvar men ska nog trotsa och gå ner till gymmet om en liten stund och köra lite lätt styrka. 
Nästa vecka väntar ett "läger" med skolan från Måndag till Onsdag då vi ska få ta terränghjulings förarbevis eller vad det heter. Så det ska packas varam kläder, stålhetteskor och en hel hög med godis!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*