Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

9. Mars . 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
GodMorgon mina fiana läsare! 
Hoppas er fredag var riktigt bra och att helger blir ännu bättre. IGår när jag kom hem från Kolmården som innehöll foder prat satte jag mig vid köksbordet i mys kläder och med popcorne och kollade på Pretty Litte Liars hela kvällen. Hade det rätt mysi frö mig själv måste jag säga ^^ 
 
Nu är det hur som helst Lördag och jag ska iväg mot jobbet om någon timme, men innan det ör dags för sådant ska ännu fler PLL avsnitt rullar på medan jag äter lite rostat bröd - nomnom 

Jag beställde även hem en sak igår som jag har suktat efter i typ flera år men har inte hittat den perfekta fören igåkväll! Hur lycklig som helst!! Hoppas på att få den til nästa helg, wiii



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*