Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Nej, nu får det vara bra!

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhej,
Här sitter jag ännu en gång och kollar på film, koma fram till idag i skolan att sova,skola,träna & kolla film är det enda jag gör när jag inte jobbar haha
Hur som så har det inte blivit någon träning idag änsålänge och vet inte om det kommer bli heller. Min motivation har varit på noll den senaste veckan och innan de var jag sjuk i 2 veckor. Jag har iaf lyckats tagit mig iväg till gymmet 5 gånger men passen har inte blivit så bra som man önskat och jag har dessutom tvingat mig själv dit. Så ska det inte vara - att träna ska vara kul, man ska göra det för att man älskar det , precis som jag gjorde förut. 
Och för att göra allt ännu lite mer tråkigt så har min fot börjat krångla igen så jag kan inte springa... Nej hörreni, just nu suger detta!! 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*