Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Popcorne & Prison Break

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhallå, 
Här sitter jag i min lägenhet en frdagskväll och trycker i mig popcore och kollar på Prison Break. Har kollat klart på alla avsnitt som finns av PLL så har ikväll börjat på en ny serie jag har hört mycket bra om. Har kommit till 4 avsnittet och jo - ryktena stämmer! 
Hur som så måste jag säga att det är rätt mysigt att va för sig själv och bara slappa runt och göra ingenting. Dessutom kan jag trycka popcorne med bra samvete efteråt eftersom att det faktiskt är ganska nyttigt. För visste ni att popcorne innehåller mer antioxidanter än vissa fruker och grönsaker gör. Har man inte på massa smör och salt så kan man lätt äta popcorne och inte behöva känna skuld efeter- om någon någonsin gör det för något ;)
Så nytt tips: Ät popcorne!
 
Länk till första & andra avsnittet av Prison Break.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*