Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Resekataloger

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhej, 
Åh vad jag älskar att sitta och kolla i olika resekataloger och planera vart man ska åka och vad man ska göra! Idag har jag tagit en vilodag från träningen och unnat mig en heldag bland alla dessa resor och planer. Det är så mycket mysigare att ha katalogerna i händerna än att surfa runt på internet och läsa enligt mig. Man får en mer äkta känsla  eftersom att man tagit sig tid att hitta de kataloger man vill ha, beställt den och sen äntligen, efter några dagar ,få sätta sig och bläddra sida efter sida och kolla på alla vackra bilder och möjligheter. 
Idag har jag klickat hem ännu fler från resekataloger.se . Det var riktigt svårt att välja ut vilka man vill ha då man bara får 5 stycken gratis så det gäller att välja med omsorg! Men uj vad bra det kommer bli när jag får ännu mer påfyllning i min resemap. 
Dessutom har Evelina varit så gullig idag att hon tagit sig tid att köpa knappnålar till min finfina karta så jag kan börja markera ut platser. Underbart snällt av henne - tack gummisplumsi<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*