Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Vad trillar ner i min brevlåda

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhej, 
Idag är jag kom hem efter en findag med film i skolan låg ännu ett kuvert med resekataloger på min säng. Kanoon!!! Hoppas på att resten som jag beställt hinner komma innna jag far hem för påsklov på Söndag. 
Denna gång fick jag kataloger om Kanada och Australien - Fett!! Och jag har redan kikat ut vilka resor jag ska åka på. 
 
Kom nyss hem från gymet också, testade löparbandet vilket var ett stort fett mistag då jag fick skitont i foten igen.. Verkar inte som att det vill ge sig trots allt så ska försöka få tag på min sjukgymnast under lovet och se om det är något mer allvarligt fel.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*