Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Det närmar sig

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
God Morgon Finisar! 
Solen skiner varje dag nu och temperaturen stiger - det ser ljust ut för sommaren! 
Det blev inget frisör besök igår, hittade ingen med tid innan allt stängde tyvärr. Så vi får se om jag tar mig någonstan idag eller om jag ska bosätta mig i gräset vid springspåret för en dag i solen. 
Igår la jag upp bilder på de jag köpte, en bildbok på italienska jag har kollat på hela vintern, nya nålar till min karta, trosor och armband. Tog också en sväng förbi biblioteket och lånade en bok. 

Jag har nyss käkat äggfrukost och kollar på filmen Röjar Ralf. Ska snart ta mig i kragen och gå ut i det fina väderet. En sak som suger med lägenhet är att man inte har en egen baksida så man kna lägga sig i solen när man vill... 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*