Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

May. 08, 2013

Skrivet:    ·  
God Morgon finisar!
Det belv ingen APL för mig idag så jag tar tåget om en timme hemmåt mot Askersund för långhelg. Ska träffa tjejorna ikväll och åker till pappa mellan Fredag och Söndag.
Igår efter att engelska nationella var avklarat gick jag och Evelina en sväng på stan för att hitta något till min fader som fyller hela 50 år (!!) på söndag! Så nu räckte det helt plötsligt inte med en chokladask ^^ Jag passade även på att klippa mitt superslitna hår - så nu är det riktigt riktigt kort!! Men är faktiskt väldigt nöjd ändå :) Såhär ser jag ut idag - nya shorts från igår - och på bilden längst ner ser ni håret. Puss på er!<3







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*