Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Me,Myself and I.

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhej Godingar! 
Det blev en riktig tjockis kväll för mig igår - gottigott! Med pizza, läsk och massa choklad, hur gott som helst! 
Grannarna som satt ute och grillade måste tro jag var knäpp när jag först kom förbi springande för träning och efter någon timme kom tillbaka för att sedan komma ut efter en stund igen och pasera ytterligare än gång med två marabou i handen haha ^^ 
Nu är jag påbäg ner mot stan för att klippa mig och hitta en present till min kära fader som fyller på söndag nästa vecka. Jag ska nog passa på att sola lite, och kanske shoppa något i klädväg.
Kollade på Lilo & Stich i morse också hihi, det var inte igår! Låt nummer 3 på den här listan har satt sig på mitt huvud totalt!
  



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*