Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Träna ute

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejsan,
Nu är jag i  Norrköping igen, jag ligger i sängen med 50 kg tunga ben efter årets första utelöpning i backar och dalar här med nya skorna.Gud vad härligt det var att höra fåglarna och känna doften av fuktigtgräs och jäklar vilken skillnad det är att springa inne på band och ute alltså!  (Ett tips för er som springer inne är att minst ha 1% lutning - jag har hört att det motsvarar ungeför en stilla dags luftmotstånd ute - gärna mer.) Jag har ju dessutom inte tränat på hela Italien resan så det blev extra härligt att svettas och andas lite. Sen efter några varv på spåret tog jag mig ann den utslitna bänken för mage, armar och strech. Så himmal skönt att träna ute - jag hade helt glömt bort hur underbart det var. 

Det fick bli et ordentligt hejdå till min älskade bror idag också, han flyger till Portugal för VM där och i Spanien på Måndag. Hoppas allt kommer gå så himmla bra för honom, mamma och jag är lite oroliga nu när han ska klara sig själv haha, men vi har alltid varit med och servat med dricka och mat osv och nu helt plötsligt ska han klara sig själv - ja vi har svårt att släppa taget... Men han har fått världens längsta och hårdast kram idag av stora starka mig så nu borde den räcka dessa veckor! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*