Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

All-in och vinn jackpott!

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
TjosanHoppsan! 
Fredag - shit vad veckan har gått fort det känns som att det var helg i förrgår! Ska man verkligen vara såhär mycket ledig vräkte jag ur mig idag haha ^^ sån man är ibland ...
På Fredagar slutar jag vid 11, så jag vandrade hem och satte mig med frivilligt "plugg" - så jäkla kul och intressant! 
 
Nu ska jag snart ner och köpa vinterns gymkort, träna och sedan mysa hemma. Lugn kväll med massor av intressant läsning japp ;D Satsa hårt och vinn allt du drömmer om har jag fått höra är en bra livsfilosofi. Eftersom att jag redan börjar få smakprov på vinsten så tänker jag allt annat än att trappa ner!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*