Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Sova till lunch bara för lata

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hallu bloggen, det har inte varit särskillt aktivt här på ett tag med vettiga inlägg känns det som. Jag har haft fullt upp med annat helt enkelt ^^ Denna helg är jag ledig från Donken vilket känns sjukt skönt att vaka på morgonen och inte ha en tid att passa till skolan, jobbet eller något annat! 
Jag ahr som sagt sått och pratat på Gymnasiemässan idag vilket var väldigt roligt (Upp tidigt - tidigare än skolan nästan - sova till lunch på en lördag va är det lixom? Det är bara för lata folk ;)) le, va glad och prata med människor på ytan och jaga mobilnummer beskriver min dag- göttmos! haha ny låter det som att jag har värsta ytliga personen, men det är faktiskt väldigt skönt att ibland vara ytlig med folk - inte sant? 
 
Imorgon ska jag ha sovmorgon och det ligger inga som helst planer framme - hur skönt som helst.Däremot har jag planer på att vara upp allt för länge ikväll med en B&J´s och lite för många avsnitt av Paradise Hotel och Sex and the city.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*