Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Danger is Real - Fear is a Choice

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Gaah, jag dör varje gång jag kommer hem och det är mörkt ute, vår lampa i trappuppgången är trasig så det är bäcksvart. Inte nog med att det är lagom svårt att bara hitta rätt med nyckel till nyckelhålet så blir man självklart paranoid och tror att det är någon äcklig demon som står bakom en i det mörka hörnet! Jag pissar allvarligt nästa på mig varje gång, sen skyndar jag mig in så snabbt att jag stänger halva väskan utanför , låser -snabbt som en tok och får då för mig att demonen kanske har förflyttat sig på ett magiskt sett in till Ellis rum. Springer dessa tre meter till hennes dörr på rekordtid och självklart lika smidigt som en gasell för att stänga den med en smäll som kanske (om jag har tur) skrämmer bort äckligheterna... Varje gång - detta slår aldrig fel...
Hur kan man bara få för sig sånna dumma ideér hela tiden? Ibland blir man ju knäckt på sig själv - det har ju inte heller blivit bättre sen jag, Emma och Ewelina gick på The Conjuring här om kvällen på bio... Ni som sett den vet vad jag snackar om - LÄSKIIIIIG! 

Nu sitter jag här - tryggt inlåst med alla lampor tända, radion på hösta volym och en film från datorn så jag inte hör allt runt om och hoppas på att Ellis dans snart är slut så hon kommer hem och räddar mig från min låssas-demon-kompis.

Hälsningar - LivräddTjej96
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*