Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

En solig dag i Europas ände

Skrivet:    ·  Vardagens Guld, Äventyr
Halloj! Hoppas ni har det bra där hemma i höst vädret - själv sitter jag i solstolen mend klarblå himmel och 25 grader varmt medan det flörtas med snygga italienare - Har dett rätt skönt faktiskt!
Nu är det snart dags att sova, imorgon börjar tävlingen och då vill man vara på topp ;) 
Det är verkligen inte lätt att få tag på internet i detta land, ag har ren tur som hittar vissa spottar där man kan komma åt wifi på lägsta nivå - men bättre än inget! 

Här kommer lite bilder från när vi går Extremrovet, det är hur häftig lanskap som helstt just här, det ser nästan kostgjort ut på många ställen me gör sig tyvärr inte rättvist på bild. Här kan ni lyssna på intervju med Oliver från alldeles nyss.
 
 
 
 
 
 
♡Evelina Torvi♡
Skrivet: 2013-10-17,  kl. 21:37:31 Blogg:  http://saphiras.blogg.se/

Oj jäklar, kör dem i det där?! :O Jag skulle typ slå ihjäl mig inom 10 sekunder om jag försökte...

Förövrigt tycker jag du borde vara rätt avundsjuk på mig här jag ligger i min säng med feber och förkylning *host* ironi *host*

Nej men skämt åsido, ha det BÄST och njut av varje sekund fina du! <3

Svar: Jadu det skulle jag också! Haha jag är inte avis alls ;D Det gör jag, vi ses på fredag! :D <3
Caroline Nelson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*