Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Jag och min fina krokodilmugg

Skrivet:    ·  Inspiration
Idag känner jag mig mycket bättre till mods på allt! Dagen igår var kaotisk, jag hade planer på att få allt skolarbete gjort inför portugal nästa vecka men istället satt jag hela jävla dagen med ett tal som vi skulle hålla idag. Jag kom absolut ingenstans trots många goda ideér från min kloka mor. Tillslut gick jag och la mig utan en enda rad skriven. Jag gick upp som vanligt, satte mig i köket för att äta frukost och talet + en tillhörande enklare Power Point var färdig på ca 15 min - dessutom kunde jag det helt utantill när det var dags( vilket självklart var ett av kraven.) *Stolt
Bevis på: Att sova på saken kan vara något riktigt bra!
Resten av dagen har bara gått uppför och jag känner mig ovanligt belåten med mig själv - inte "jag är bäst" , utan mer väldigt väldigt nöjd. 
Som ett plus i kanten gör jag min tillvaro ännu lite gladare genom att använda min fina krokodilmugg hihi
 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*